Pages

teman teman

Wednesday, December 22, 2010

who cares.

ade aku kesah.?
aku tak macam kau buat itu ini
jiwang sana sini.
update status facebook hari hari.

ade aku kesah.?
aku tak macam kau desprate gila babi
couple sbb nak tunjuk kau berkarya seni
bercinta konon nak buat bini
cakap kat org kau lelaki sejati

ade aku kesah.?
aku tak macam kau rembat publisiti
heboh nak dapat kan simpati
tak berkawan sbb tak mempercayai.

satu je kau kena ingat.
kau ingat degree kau ade kawan sejati dgn perangai kau macam ni.?

hey! aku boleh hidup lah tanpa kau.

"mungkin kau tak perlukan aku, tapi berjuta lagi yg masih percayakan aku"
:)

2 comments:

Topek said...

woop...
lek la der...

terompah kampong berkate said...

ni marah betol nie..lek2..k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...