Pages

teman teman

Sunday, December 19, 2010

gay itu indah.

ini tajuk panas hari ini. HAHAH..korang kalau pegi kem mesti ade kenali diri kan.? ice breaking bagai. agak agak korang kenal ke diri korang.? cop cop! jgn la salah faham.!! aku tawu korang mesti nak ckp aku gay sbb entri ni punye tajuk kan.? tak dapat ah jepp!. hihi.. tapi kan tapi kan "gay itu indah" what.? aku penah nampak tagline."gay itu seni, jgn benci kami" what the.....heh. lama lama aku tgk tagline tu mcm setail pulak.:D hee

takde lah:) korang kene la positive thinking sket.. aku tawu ade je makhluk yang meluat tgk hubungan sejenis ni. lesbo gay semua. aku pon mcam tu.. tapi cube korang tgk situasi dulu. agak agak kenapa eh dieorg jadi mcm tuh.? hah. afro nih pernah jugak la terfikir, tapi dah dieorg mcm tuh.. nak buat ape lagi.? dah berleluasa. nak salah kan mak bapak.? tak boleh jugak. mak bapak dieorg bukan tahu pon.. ape yg boleh kite buat tegur tegur la.. tanak tegur? benci la perbuatan tu dlm hati sesungguh nya itu adalah selemah lemah iman. huahaha.:) tapi betol oke. meh jap nak cari gamba encik gay:D



*yg ni acap tga layan:)

HAHA. tadhe lah. 'gay itu indah tu sebenar nya kalau ade ape ape tournament ke hape ke afro dan teammate akan guna name tuh. nampak ganjil sket..;) selalu org letak gagak hitam, tiger kuat, black hawk, dan memacam ah.. nama gagah menang tak jugak.:D kalau letak "gay itu indah" nampak sempoi je kan.? kalau menang. wah! semua pandang. tanye "eh team ni budak die kacak kacak ah" "betol ke dieorg gay.?" "sayang nya." mesti bende bende tu kua. heh:D pape pon sumpah aku bukan gay! aku flexible dua dua pon OKAY.:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...