Pages

teman teman

Tuesday, December 14, 2010

jiwa kacau hati risau

hari hari post surat sana sini
tempat praktikal tak dapat lagi
manager kol pun mintak itu ini
last skali ape pon tak bagi.

aku cari tempat praktikal niat suci
kadang manager macam babi
aku bukan mintak duit nak bg makan anak bini
aku nak praktikal lah vavi!!

***************

baju pengantin berwarna biru
pengapit pula warna kelabu
i tawu i ada dalam hati you
cume you je tak nak ngaku

rindu ku buat mu sepintas lalu
terkenang masa kita dahulu
i nak confess something kat you!
i miss you
:(

hah. nampak kan bahasa kesat da kuar.. ciss!! malang malang malang! mungkin takde rezeki aku barangkali.. nak kate tak usaha, ade je aku usaha silap silap haribulan surat surat yg aku post lagi banyak dari batch aku sendiri. bukan memilih ke ape. name pon praktikal.. nak adapt dgn situasi di alam pekerjaan. standart la tuh kalau tak dapat elaun. tapi kalau dah tak dapat elaun tuh sampai ke bangsar sampai ke shah alam sane sape nak pegi.? elok elok ikhlas jadi tak ikhlas teros.. sape nak bayar minyak moto mat rempit ampang sorang nih.. HAHAH. kecik hati taw! tawu lah aku ta hensem. semua tanak amik aku prac. hmm. tape tape aku kene cool!! :) sang afro tak buleh bertindak ganas.. 

due date na dekat.. tape aku pasrah. kalau ade ade kalau tak de aku extand.. baru style.. habis cepat cepat pon kau nak g mane.? kerja pastuh kahwin.? relax dulu. awak tuh kecik lagi. rambot je besa.:D hmm.

dgn keadaan macam ni pastuh dgn rindu kat nur ******* lagi! oh plis lah. aku perlu kan kau lah.:( sumpa aku harap kau bace post nih. heheh. 

hey kawan kawan! tolong doa kan aku berjaya di menara gading ya!!
:)

weng weng!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...