Pages

teman teman

Sunday, December 12, 2010

hair style




bruno mars.

tak kan tak kenal kot. kawan kawan aku semua kata aku klon bruno.
;)
aku tgk tak de la sgt.
takde la same mane pon
2 je persamaan aku dgn die ni
hensem + afro.
hahah
 kacak bhai bruno mars nih. aku adore die.
kalau aku pompuan mmg aku pilih die. 
cool!



hah.
yg ni korang kenal tak sape.?
die ni dulu kecik kecik men congkak dgn aku.
ni la anak pak samad.
nama die reshmonu.
heh
aku biasa biasa je dgn die.
tak de la adore.
cume rambot die aku tgk comel doh!!
aku teringin plak nak buat rambut cam nih.
:)
bosan kot balik balik afro flattop afro flattop botak.
hahah

tapi aku pernah rebond rambut sekejap.
tahan 2 bulan je.
hihi.
na tgk gambar faizal tahir klon.?


mintak maaf ye.
sang afro sorang ni mmg tak byk gambar sorang.
kalau ade pon yg mcm pompuan2 slalu tgkp gmbr.
muke semua bajet2 sweet.
nak ke.?
HAHAH

p/s : aku tak hensem tapi org kate aku comel!. what the heck!!;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...