Pages

teman teman

Sunday, January 2, 2011

pergi

tawu lagu aizat.? pergi.? haa. dgar puas puas.. oke ini entri cinta,. yang bosan boleh berambus kot.? hehe. bole tak cakap camtuh.?:p tadhe lah saje je gurau. pertama skali selamat tahun baru yaw!!:)

01.01.2010 tarikh paling seronok pernah aku ada.. tahun baru dimulakan dengan hiking dan kelua bersam insan bergelar azwa:) tapi malang nya die praktikal nun jauh disana.. buat kedua kali ya. lelaki ini menanges kerana wanita.. dia tanya "kenapa daus bg azwa praktikal jauh jauh?" dan "mungkin ini takdir kot".. jejaka afro ini tersentap dan mengalir skeketika. haish.. ~

kenapa lah hatimu ini terlalu lembut wahai afro..malam berganti siang. selepas semua selesai msg menjadi pengganti bicara.. antara msg nya

"daoz kau jaga azwa elok elok ye. aku nak korang bahagia."

"aku mengalir sket tadi. aku tataw knapa.. macam aku hilang org yang aku sayang sgt."

"aku harap suatu hari nnt kau tinggal kan semua bende yang kau buat yang aku kurang suka.. kau faham kan maksud aku.?:)"

"kau the best sahabat yang aku pernah ada."

ini semua msg dari jejaka bernama ahsraf.. thanks sahabat.:) aku hargai kau.. buat azwa yang disana jaga diri elok elok eh.? ;) nnt senang kite dating lagi. hee
"pergi seketika tidak bermakna die bukan jodoh kita"

1 comment:

Topek said...

jge la insan ni elok2 aus...
she's da best 4 u..
trust me...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...