Pages

teman teman

Sunday, January 23, 2011

hadoi ter ber.

habi baba bubu erah. HAHA
aku tgah dilanda kebosanan nih
so aku berjalan jalan la sambil sambil membaca entri follower yg disayangi.
hurm.
first blog yang afro bace mesti lah follower yang terakhir follow blog nih
terus ghairah kejap sebab photo yang die letak alahai.
menggugat keimanan betol.
:)

korang korang yang bosan meh afro bagi link
afro tgah rajin promote org nih. 
hiyahh

( die ni comel tawu.)
(1st kakak angkat and the only kakak angkat. syg kau)

(die anak ikan saya)

(dei setail doh)

(sape tak kenal.? meh aku hempuk. gambar die aku adore bai)

(si artis ni mmg demand sekarang)

(idola photoG:) )

(follower dalam kelambu. sumpa tak penah perasan die)

(hadoi ter ber. kalau korang follow die korang tunggu je la. bersepah post die.)

(ini mak ayam.)

(keje die goreng org je tawu)

(die gay)

dan banyak lagi sebenar nya. tak kan nak promote satu satu plak. tetibe terus malas plak. HAHA sesape yang nama nya takde korang jgn kecil hati ye. afro tetap bace blog korang.:) hee. kepada pembaca baru korang bleh lah singgah singgah belog dieorg ni untuk bace bace ape yang patut..dieorg punye blog lagi best dari afro:)

"membaca amalan mulia"

3 comments:

lee said...

KO MMG CIKUAIII!!!!HAHAHA!!!

si afro besar said...

hahaha

FyNa said...

hahahahaha....anda follow sy dlu then i hit u back...sbb tu follower lam kelambu..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...