Pages

teman teman

Saturday, January 29, 2011

pesanan buat teman

mood : sentap

hey kawan
aku tak tawu ape salah aku kat korang
mungkin korang lebih menyayangi aku sehinggakan kau jaga tepi kain aku
mungkin juga kau membenci aku sebab itu kau mempertikaikan ape yang berlaku


tapi satu yang pasti
aku adalah aku, dari dulu sehingga kini

dan kau harus ingat!
dalam dunia tak semua yang kita ingin kan akan berlaku seperti yang di atur
masing masing dengan perangai tersendiri
mungkin aku tidak sekacak nabi yusuf tapi aku berlaku jujur.
perihal manusia boleh di istilah kan sebagai telanjur

dan aku juga mahu kau tahu
sikit pon aku tak hairan ape yang kau pernah tawar kan pada aku

"kau harus ikhlas jika ingin menawarkan sesuatu"

*maaf bukan untuk kalian semua

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...