Pages

teman teman

Tuesday, January 4, 2011

ZARA

saya sebuah jenama. saya berada di merata rata. bahkan dimalaysia.. ZARA dikenali sebagai nama jenama yang menjadi trend pemakaian masa kini.. ZARA menghasil kan kasut baju seluar dan tidak lupa juga handbag.. ia juga merupakan jenama yang terfamous di barat daya..

style karangan time form 3.



aku sebuah kasut.. aku diperbuat dari kulit buaya serta campuran kulit binatang.. harga aku mencecah ratusan ringgit dan ada juga ribuan juta.. aku dihasil kan di kilang dan hidup aku sangat sunyi.. sehinggalah aku bertemu pasanganku.. aku di ditempat kan di dalam kotak bersama pasanganku sehingga lah aku sampai ke destinasi yang dituju.. aku gumbira sekali melihat saudara ku dihantar di kedai yang sama.

pada suatu hari tuanku membeli ku dan memakai ku setiap hari.. aku merasa bangga kerana segala perbuatan nya adalah bersama aku.. pergi nya tuan ku ke bukit bintang dan juga pavilion adalah bersama aku.. tidak syak lagi tuan ku sgt menyayangi ku..

nak dijadi kan cerita kasut ZARA ni hilang di makan dek bangla.. oh silap bukan di makan tapi di curik.. wah! bangsat hina nya anda.. %&*#$@ kau mmg cilaka.. aku bukan nak tuduh bangla tapi mereka je yang buat kerja lahanat ni.. indonesia mungkin juga.. india dan cina serta anak muda jiwa bangsa. tak mungkin..sebab ibu ku cikgu disekolah..ramai yang kenal dan tawu ini rumah siapa melainkan bangla dan indonesia..haram jadah!! sumpah tak boleh nak kate ape dah.. ape lah yang kau pandang dgn kasut tuh.. okey buat pengetahuan anda semua dan para pencuri sekalian aku tak kesah kau nak curik sebanyak mana pun kasut yang aku ada.. tapi itu ZARA lu jgn kasi main.. hadiah aniversary awek aku bg laa.. aku tak fikir pasal harga aku just terkilan sbb itu pemberian seorang wanita.. 

aku juga sayang sbb aku tak pernah tgk lagi mana mana org yang pakai kasut tuh kecuali brader cina di saloon ampang point sana.. mcam limited pun ada.. gambar kat atas tuh tak sama. high cut silver tapi patern lain.. gmbr aku tak jumpa.:(  apa lah aku nak menjawab dgn si azwa.? hmm.. hey bangsat hina! pulang kan lah.. punye byk kasut ada kat rumah aku itu yang kau pilih. converse, onisuka tiger, adidas porshe edition, quicksilva, camel, valentino rudy, piere cardin.? kau tanak pula.? lahanat!!!

takpa aku pasrah. tapi kau kene ingat di akhirat sana kau mengadap la aku dan azwa..moga kau mati cepat dan roh mu di cucuri rahmat.. tapi pertama tama nya menghadap la kau dgn para malaikat..moga kau dilibas bertubi tubi. haha.. aku bukan kejam cuma nak bg kau pengajaran..

"kalau kau tahu dimana letak nya syurga dan neraka di akhirat nanti, pasti kau tak kan pernah mencuri"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...