Pages

teman teman

Wednesday, February 9, 2011

tolong lah percaya saya mat bunga

mood : bunga cunga cinta
lokasi : taman ampang hilir.

choii.. sweet kan tajuk entri tuh.? BOOOO....;p boo lagi kat afro.. dah dah cukop jangan lebih lebih.. aku tampa kang. ;) HAHA.. eh eh tadhe nye afro nak jadi mat bunga..yuckks! baik jadi gay! hihi. eh eh tak boleh tak boleh. t jadi kontroversi dan publisiti. tak suke tak suke...

: ni bunga kertas je lah :

: anyone yang nak bagi bunga betol please.? hihi :

: kalau korang kata acap mat bunga tak pe :
sbb time kat sane ade orang tanye
"abg abg! abg pondan eh.?"
haa.
merah muka kau. 
afro.?
muke je bruno mars
dalam hati ade taman lah.
;p

4 comments:

DiriKu said...

hahahha.besarnya bunga XDD

Eien mohmad said...

tuhh deaa. mat bunga terusss ! HAHA.
wahh bg, beshh sangat2 lagu tuhh ;DD nak bulee ? HAHA.

si afro besar said...

mesti la besar.

eien : lagu ape.? semua lagu die kate best;p

Eien mohmad said...

HAHA. lagu di blog abg laa nehh ;DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...