Pages

teman teman

Thursday, February 17, 2011

Gabai

mood : seronok
listening : lenka trouble is a friend

hey hey. 
sori lah lambat update. banyak kerja oke.?
;p

biasa lah.. 
sejak dua menjak ni makin bz bekerja dan kerja menimbun..
plus plus ramai ajak kua. 
haih..
=.=

haa. the good news is.
ade gambar gambar burok yang aku nak tunjuk kat korang. 
HAHA
;)

: ini antara mereka yang pergi :
:)

: aku tataw kenapa aku suke gambar ni :
: taufiq. nak cakap aku suke kau boleh tak.? :
HAHA

: paramore :

: jinjang :
;p

: korang sweet oke :
grrr

: comel comel comel!! :

: areyf dan hayley william :
BOOO
:D


: please dont try this at home :
: aksi para gadis2 di hadapan kamera :
hihi

: kenal sape neh :
ini tuan belog oke
mala'on ni la yang tangkap gegambar
;)

: balik saya jumpa budak kechil yang comel :
aku nak anak comel cam ni boleh.?
;p

gambar lain tak buleh di upload. nnt orang curik. 
HAHA
saje nak mendengki orang.
yeay!

kawan kawan tunggu oke.
next entry aku buat tentang model model berjaya. 
ewahh!!
:)

6 comments:

Eien Mohmad said...

nak pic banyak2 laaa abg HOT ! booo ;DD

si afro besar said...

tak buleh. 1 keping seringgit.:D haha

Eien Mohmad said...

takna mehh eien masukkan yang korunkk pakai boxer ;DD

si afro besar said...

bapak jahat. tapi macam style je. masuk kan gmbr tuh kiteorg jadi makin hot eien teros tak dapat gambar.:D

SiManisAtiqaaArissa said...

haha! dapat gak tgk pic topek real pnye botakk. HAHAHA :p

si afro besar said...

opssss. pek! kantoi dah.;p hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...