Pages

teman teman

Wednesday, March 9, 2011

ini kartoon

listening : insya allah versi melayu

ting tong!
(pergi depan pintu rumah ade posmen anta barang)




ok aku tipu..
mane ade posmen anta barang.
ni aku tangkap sendiri
heheh

prestasi semakin merosot
gambar makin kusut, hati makin serabut muka makin herot dan jiwa dah macam rumput..haih aku tatawu kenapa sekarang gambar yang tidak bermoral jugak aku upload..aku dah tataw nak tangkap gambar ape.. kan best kalau ade jet pejuang sendiri.. boleh pergi korea australia dan zimbabwe. wuu~~

gembira tapi terkejut,
ini aku tataw apa mimpi sorang hamba allah (blogger) ni.. follower punya lah ramai. ratusan ratusan ribuan pelancong datang blog minah nih..tapi die sudi jugak follow blog afro neh.. HAHA thanks marya hana.. sumpa kau comel comel comot ketod super duper cool..:)  kalau lah kau single.. cewaah!! mesti dah bagi bunga bunga cintun hihi aipp! afroo ingat azam kau nak setia!! :) grr~ sebagai tanda terima kasih anggap je lah entri ni khas buat mu adinda.. wakaka. dem! ayat tak boleh blah..

penulisan tiru gaya
hah lagi aku pelik. entri kali ni aku tiru gaya penulisan naz (MUKA SURAT SULIT NAZ).. konon2 tajuk kecil then perenggan2.. maaf ya nazz. saje tukar angin. heh nanti aku ade idea lagi akan aku update blog ini okay.?:)

2 comments:

miss ice said...

jiwa macam rumput?? mcm mane tu ek..hehe

si afro besar said...

HAHA ntah. ayat main tabur je tuh;p wuu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...