Pages

teman teman

Wednesday, May 18, 2011

hiking di bukit indah

mood : sabar
listening : cant get enof

hey! hoi! selamat hari wesak kawan kawan:) ahaa. okay! hari wesak semalam, afro pergi hiking dekat bukit indah.. duh-.- seronok! tapi penat gila kot... grr~~ ni bukan sbb afro nak sambut wesak ke hape.. for sure afro bukan budha nok!! darah jati islam ni;) cewaahh!! mood atas tu sabar.? persetankan lah.. sabar tak sabar ah kalau dah naik bukit tu mulut tak habes habes &@#%$&* heh. hiking pastuh pancing.. dapat ikan sebaldi then lepas kan balik-.- ahaa tipu.. tak dapat ikan pon.hihi jom usha gambar gambar afro tangkap jom


haa. dieorg sebok memancing afro dok sebok cari benda utk di snap..HAHAH 





banyak lagi gambar sebenarnya.. cuma malas lah upload dalam blog.. kang letak gambar banyak2 kang korang bosan pulak nak tgk.;p korang korang yang nak tgk dengan lebih banyak korang boleh terus tuju ke facebook afro.:D hee. bye awak awak semua. 

2 comments:

AISHA INANI said...

teringin nak buat aktiviti nih.
tapi... HAHAHHAA...

aku malas. konon lah ayu. padahal tak reti plus lembik. hikhik.

aku tak suka memnacing, pasal tgn aku stok suweyy! muahahhaa.

si afro besar said...

u should try. seriously..
making some times with friend is a precious moment that u cant forget;) aww

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...