Pages

teman teman

Tuesday, June 7, 2011

tenuk

mood : boring
listening : pesanan buat kekasih
drinking : horlicks

tenuk adalah sejenis binatang yang boleh terbang di awang awangan. aiceh! tenuk jugak boleh dikategorikan sebagai haiwan mamalia iaitu haiwan yang tidak makan daging.. haa bahasa melayu aku A habes kan.? HAHA *sambung. tenuk berkawan baik dengan tikus.. pada suatu hari tenuk jumpa tikus di pejabat.. tikus mati dan tenuk sedeh.. the end.. kah kah bosan lah!! jom tengok gambar tenuk.




setelah kematian tikus, tenuk jumpa kawan baru iaitu tikus yang kaya raya yang mempunyai rumah dua tingkat serta makanan nya adalah kuaci.. tenuk gembira lalu mati..HAHA

p/s : susah okay afro tgk adik afro dok jaga natang alah nih. haih-.-

6 comments:

Bella said...

apesal comel sangat tenuk ni ha ? HAHA

Ain Zulaikha said...

ini betul2 tenuk ke or nama dia tenuk? hahahha

si afro besar said...

die adalah tenuk.:p comel kan.?

meaw said...

tenuk ? haha...memang susah nak jaga natang tu,huhu

si afro besar said...

lahir je mati lahir je mati.;p

MyMye MyMya said...

comel :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...