Pages

teman teman

Friday, June 3, 2011

pavilion

mood : kl gangster
listening : negaraku
drinking : milo

urghhh~ menyesal menyesal menyesal.. sebab apa.? kl gangster tak kuar lagi.. HAHA dok sebok msg kawan kawan semua bgn pagi nak pergi pav takut seat full, sampai sampai pav jaa tgk tak keluar lagi-.- duhh.. the tgk jam baru perasan yang smlm baru 2hb.. HAHAHA cilaka betol.. punah harapan!! terus tak jadi tengok wayang.. pergi makan dan jalan jalan tangkap gambar.. ni afro baru upload.. sbb bosan punya pasal. gambar yang bukan bukan jadi taruhan.:p





: lutfi safwan munir :



ni nak habaq mai kat hangpa semua.. gambar gambar karut ni tak pernah afro ambil.. ni semua kerja safwan.. afro tangkap gambar orang awek awek boleh lah..:D gambar macam ni mmg tak lah en.?;p hihi korang pon tawu slame afro bloging gambar yang afro letak cane en.?;) hee *habes la kau safwan.. kantoi.HAHAH

3 comments:

:: Khai Artzfar :: said...

untung ar dapat pergi pavi....

Eien Mohmad said...

ishhh ieshhh ! tertutup mata eien bg (:

untung laa g Pavilion ;D

si afro besar said...

HAHA untung la dapat tangkap gambar bebukan.;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...