Pages

teman teman

Sunday, October 24, 2010

hari-hari stress ku

ini pula lain cerita nya.
ini cerita si afro separa buta menjalan kan tugas nya

puisi ini bukan untuk jajaan,
mahu bukan jualan,
bukan untuk kopi dan pasta,
juga bukan buat anda semua


aku cukup bingung tentang keadaan aku, 
ibu pernah berkata
" anak! blaja rajin rajin, nnt da besar jage mak dan abah"
sedang kan aku.?
semester 5 sudah terkontang kanting dan lemah gemalai mencari udara untuk dihirup.


semester 5 adalah liku liku yang mencabar terpaksa aku harungi, 
dengan lopak dan lecak aku redahi jua,
tapi persoalan nya sampai bila.?
mungkin ini adalah lumrah diploma
menguji pelajar nya dgn pelbagai tekanan. 
AHH!! tension pulak aku. 


harapan aku hanya satu..
aku dapat terus berdiri kepuncak menara gading
:)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...